Dnes je streda, 22.november 2017, meniny má: Cecília
Čas čítania
4 minutes
Zatiaľ prečítané

Spoločnosť T.O.P. AUTO otvorilo najväčší a najmodernejší showroom na Slovensku!

november 10, 2017 - 17:12
Spoločnosť T.O.P. AUTO Bratislava, autorizovaný predajca a servis švédskej značky prémiových osobných vozidiel Volvo, včera oficiálne otvorila na bratislavských Boroch najväčší a najmodernejší showroom na Slovensku. Ide o vôbec prvý showroom postavený podľa nových štandardov Volvo Retail Experience, ktorý prináša najmodernejšie predajné a servisné služby značky Volvo.

Veľkolepé otvorenie 

T.O.P. AUTO Bratislava pôsobí na trhu už od roku 1994 a je najdlhšie pôsobiacim autorizovaným predajcom osobných automobilov Volvo na Slovensku. Snaha poskytovať prémiové služby v prémiových priestoroch, rast predaja a rozširovanie modelovej palety vozidiel značky Volvo boli hlavné dôvody výstavby nového showroomu na bratislavských Boroch, ktorý začal v januári tohto roku. 

Otvorením nového showroomu sprevádzal prítomných hostí moderátor večera Bruno Ciberej. Pásku slávnostne prestrihli akcionári spoločnosti T.O.P. AUTO Bratislava, pán Ladislav Rehák, pán Peter Lukeš a pán Michal Lazar. ,,Nás, akcionárov nesmierne teší, že tu dnes stojíme a otvárame tento showroom. Tak, ako sa kedysi Volvá kupovali kvôli bezpečnosti, dnes sa už kupujú aj kvôli kráse, technickej dokonalosti a samozrejme už spomínanej bezpečnosti, z čoho máme radosť. Tomuto showroomu by som chcel popriať, aby všetci zákazníci, ktorí tu strávia čas, boli spokojní a aby ten čas v showroome bol spojený len s tými najlepšími skúsenosťami. Všetkým spoločne veľa úspechov a veľa šťastia," prezradil počas svojho príhovoru pán Ladislav Rehák.

Na fotografii zľava: Ing. Ladislav Rehák, Ing. Peter Lukeš, Judr. Michal Lazar

volvo022.jpg

Foto: 
Ramon Leško

Showroom Volvo na celkovej ploche 9 613 m2 ponúka nový štandard, akým si môžu zákazníci kúpiť svoje vozidlo - Volvo Retail Experience, ako aj individuálny osobný prístup v oblasti popredajných služieb, Volvo Personal Service. O týchto štandardoch nám porozprával Eduard Klöckler, generálny riaditeľ T.O.P. Auto Bratislava.

Na fotografii zľava: Ing. Eduard Klöckler a moderátor večera Bruno Ciberej

volvo016.jpg

Foto: 
Ramon Leško

Pán Klöckler, prezraďte nám, v čom je nový showroom značky Volvo iný, výnimočný, oproti ostatným?

Showroom je špecifický tým, že ide o prvý showroom tohto druhu na Slovensku. Je špecifický tým, že je najväčší a najmodernejší na Slovensku, a dovolím si povedať, že vrámci značky Volvo možno aj najväčší showroom v rámci regiónu širšieho ako je Slovensko. Jeho jedinečnosť je aj v tom, že prvýkrát na Slovensko prináša štandardy Volvo Retail Experience, ktoré ponúkajú inú kvalitu a iný prístup k zákazníkovi, kde zákazník stojí v centre všetkého diania.

Je tu nejaká jedinečnosť aj v rámci ponúkaného servisu?

Áno. V rámci servisných služieb je to Volvo Personal Service. Znamená to, že servis je vykonávaný vo vzťahu k zákazníkovi individuálnym a osobitým prístupom, to znamená, že v showroome nenájdete štandardného príjmacieho technika ako v ktorejkoľvek inej značke a vzťah zákazníka je priamo s človekom, ktorý mu to auto opravuje. Pozná zákazníka aj jeho auto, a ten vzťah je priamy a je osobný. Preto je individuálny.

Ako prebieha predaj vozidla. Cítiť aj v tomto smere nejakú špecifickosť? 

Zákazník klasicky príde na showroom, vyberie si auto po konzultácii s predajcom, po ktorej mu bude ponúknutá skúšobná jazda. Už samotný koncept showroomu robí aj z tohto procesu zážitok. Môžeme sa pochváliť aj špeciálnou odovzdávacou miestnosťou.  Samotné odovzdávanie auta je takisto zážitkom, ktorý tou kúpou auta pre zákazníka nekončí ale naopak začína, pretože pokračuje pri servisovaní vozidla.

volvo002.jpg

Foto: 
Ramon Leško

Prečo ste sústredili tento showroom práve pri nákupnom centre Bory Mall?

Jednak náš prvý, základný showroom je na Rožňavskej ulici, povedal by som teda, že na opačnej strane mesta, a preto sme sa rozhodli pre tento región. Bory považujeme za novú, vznikajúcu mestskú časť, ktorá bude o pár rokov plnohodnotnou mestskou časťou. Chceme tu byť prvý, získať si zákazníkov a ponúknuť im naše služby.

Aké sú vaše plány do budúcna?

Povedal by som, že plány sú poskytovať kvalitné služby, mať spokojných zákazníkov. Kvalita poskytovaných služieb a spokojnosť zákazníkov by mala pritiahnuť ďalších zákazníkov, čím by sa rodina našich klientov rozrastala, čo by nás nesmierne tešilo.

Čo s elektromobilmi? Vidí v nich značka Volvo budúcnosť?

Volvo zatiaľ ponúka iba hybridné modely, ale sú v príprave a vo vývoji čisto elektrické modely. To znamená, že do roku 2021 by malo byť päť samostatných modelov a Volvo ako jedna z mála automobiliek deklarovalo, že do roku 2025 nebude ponúkať modely s dieslovými motormi, ale len elektrické, resp. hybridné vozidlá.

Aký na to máte názor?

Myslím si, že vývoj ide veľmi rýchlo dopredu. Tak, ako niekedy vývoj nového modelu trval osem - desať rokov, dnes tie modely prichádzajú po štyroch rokoch s prvým faceliftom a o ďalšie dva roky je to už nový model. Ten tlak na inovácie v podstate prináša aj zmenu myslenia. Na úspešné udomácnenie sa elektromobilov, resp. hybridných vozidiel je potrebné možno z dnešného pohľadu zmeniť aj myslenie alebo prístup k týmto vozidlám.

Na záver nám prezraďte, aké autá značky Volvo sú u vašich klientov najobľúbenejšie?

Značka Volvo nie je len značkou vozidiel pre ženy. Je to značka, ktorú si ľudia kupujú tak 50 na 50. Veľa zákazníkov k tejto značke prichádza kvôli bezpečnosti, pretože zdravie a život je to jediné čo majú, a čo je potrebné chrániť. My v servise veľakrát vidíme, po akých dopravných nehodách sú zákazníci zdraví a vtedy vedia to Volvo oceniť. Druhá vec je tá, že máme v okruhu zákazníkov lekárov, ktorí sa pre Volvo rozhodli z dôvodu vysokokvalitných, komfortných a pohodlných sedačiek, ktoré boli medzinárodne viacnásobne ocenené a v podstate pozitívne vplývajú a nedegenerujú chrbticu.

- - Inzercia - -